Liebster Blog Award 2015

Dziś trochę w innym tonie, ponieważ zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog Award 2015 przez Petunie <klik!> za co serdecznie dziękuję, dlatego też poodpowiadam dziś na kilka ciekawych pytań ;-) 
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię dowiadywać się czegoś nieszablonowego o autorach, czytanych przeze mnie blogów :) 



1. Jakie miejsce na świecie chcesz zobaczyć najbardziej i dlaczego?
Stany Zjednoczone - fascynuje mnie tamtejsza architektura, ich styl bycia, po prostu chciała bym to zobaczyć na własne oczy. No i oczywiście dostęp do wszystkiego - wielkie galerie handlowe, sklepy z przeróżnymi dziwactwami ect. ect. ;)

2. Co cenisz w innych ludziach?
Lojalność to, że mogę danej osobie zaufać i całkowicie się przed nią otworzyć. 

3. Jeśli zakupy to gdzie? ( mam na myśli ulubioną galerię handlową lub markę :) 
Jeśli już to Factory Kraków, duży outlet w którym możemy spotkać prawdziwe okazje :)

4. Jak wspominasz początki swojej przygody z blogowaniem? 
Tak naprawdę początki z blogowaniem zaczęły się jeszcze w szkole podstawowej gdzie wrzucałam całą masę przeróżnych zdjęć wyszukanych w internecie, szkoda, że na przestrzeni lat blog został usunięty, chętnie odświeżyłabym sobie pamięć, i pewnie miała przy okazji niezły ubaw :) 


5. Jaka jest Twoja ulubiona roślinka bądź kwiat? 
Nie mam, ogólnie jestem alergikiem i wiele kwiatów mi po prostu przeszkadza. Bardziej niż kwiaty wolę pachnące świeczki ;)
6. Czego najbardziej się boisz? 
Utraty bliskich, ciężkiej choroby, i najważniejsze Islamizacji Europy! 

7. Słodycze czy owoce? 
Rozsądek podpowiada owoce ale serce krzyczy czekolada ;-) :D A tak na poważnie i jedno i 2 przy czym z tymi słodyczami staram się rozsądnie częstować ;-)

8. Gdzie lubisz spędzać czas w swojej miejscowości? 
Zależy czy chcę się pobawić, czy spotkać ze znajomymi na ploty :) Ale najbardziej to lubię pobiegać po lesie ;-)

9. Jeśli masz wybierać: góry czy morze? 
Morze! Zawsze wybiorę morze! Woda to mój żywioł :) 

10. Masz wolny dzień - zatem wstajesz szybko i przystępujesz do realizacji założonych planów czy może pozwalasz sobie na odrobinę lenistwa? 
To zależy od wielu wariantów - czy mam wiele do załatwienia, czy poprzedni tydzień był jedną wielką gonitwą i po prostu odpoczynek to jedyna myśl która sprawia mi radość, czy pogoda zachęca do porannego zrywania się z łóżka, i najważniejsze czy przypadkiem mąż nie stwierdzi, że o 7.00 rano w niedzielę już jest głodny :D Ogólnie lubię się wyspać, ale nie przesadzajmy jeżeli nie zarywam nocy i nie kładę się spać nad ranem, to poranna pobudka nie może być później niż o 8.00 i wtedy na wszystko starcza czasu, nawet na zasłużoną poobiednią niedzielną drzemkę ;-)
11. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków i dlaczego?
Nie mam ulubionej, ale jeśli chodzi o pielęgnację to zawsze jestem w posiadaniu jakiegoś specyfiku Ziaji :) Jak dla mnie jedna z lepszych marek na rynku, dobrej jakości produkty w naprawdę niskich cenach! 


A teraz coś dla Was ode mnie ;-) 


  1. Złota rybka chce spełnić Twoje życzenie ale tylko jedno, co by to było?
  2. Jaki jest Twój ulubiony bohater literacki i dlaczego? 
  3. Czym się kierujesz na zakupach ciuchowych; panującymi trendami czy wygodą? 
  4. Gdybyś mogła/mógł mieć jedną super moc co by nią było? 
  5. Ulubiony vloger? 
  6. Jaki jest Twój sprawdzony przepis na wyśmienitą kolację?
  7. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
  8. Jak by wyglądał Twój idealny dom
  9. Co Cie najbardziej wkurza w Twoim zachowaniu? ;-)
  10. Pomysł na idealny jesienny wieczór?
  11. W Twojej torebce nie może zabraknąć? - chodzi mi o kosmetyk :)
Do zabawy zapraszam:
http://madozagranica.blogspot.com/
http://lawendowykacikx3.blogspot.com/
http://2perspektywy.blogspot.com/
http://kathyleonia88.blogspot.com/

oraz wszystkich którym spodobały się pytania! Odpowiadajcie w komentarzach! Chętnie i ja dowiem się czegoś ciekawego o Was! :) 


Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Też uwielbiam morze :) Fajne pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U siebie w mieście też mam Factory, jednak jest na obrzeżach i ciężko tam dojechać..mam nadzieje, że kiedyś mi się uda, bo jeszcze tam nie byłam :). Świeczki zapachowe zamiast kwiatów to genialny pomysł :D ja mam u siebie zarówno kwiaty jak i świeczki :)

    Super, że odpowiedziałaś na nominację :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że serce krzyczy czekolada. :P Fajnie dowiedzieć się więcej o Tobie. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi, u mnie lojalność to też podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu posty,bo zawsze mogę się dowiedzieć czegoś ciekawego o autorce czytanego przeze mnie bloga :)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam bloga w wieku 10 lat, ostatnio na niego weszłam i właśnie miałam ubaw :D muszę odwiedzić Factory przy następnej wizycie w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Islamizacji Europy też się obawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja z kolei jestem górolubna:D morza się boję mam lęk przed głęboką wodą:D

    OdpowiedzUsuń
  10. mówią, że: czekolada jest z kakaowca, kakaowiec to drzewo, drzewo to roslina wiec czekolada to prawie jak sałatka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także uważam, że Ziaja ma kosmetyki warte uwagi, może nie wszystkie ale z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. USA - oj też chętnie bym tam zawitała... słodycze kocham i uwielbiam... nie potrafiłabym zrezygnować z nich całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, Islamizacja Europy to takze moim zdaniem powod do strachu/K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!