Niedzielne wojaże - Nasze piękne polskie morze!

Nie da się nie zauważyć nadchodzącej zimy. Dni są już coraz krótsze i coraz zimniejsze. W takie dni jak dziś gdzie na dworze zimno i ponuro, wracam wspomnieniami nad nasze malownicze morze! należę do tej grupy osób które są zwolennikami wody. Położyć się na leżaku, zamknąć oczy, czuć dotyk słońca na skórze i słuchać szumu fal, bajka! Tak po prostu leżeć i cieszyć się chwilą, zrelaksować się, wypocząć. Polski Bałtyk oferuje wiele nadmorskich kurortów, i tych całkiem malutkich idealnych na wyciszenie się i wypoczynek jak i tych większych które zadowolą ludzi aktywnych i imprezowiczów. Moi rodzice odkąd pamiętam wyznawali zasadę, że na wczasy jedzie się wyciszyć i wypocząć więc zawsze wybierali malutkie nadmorskie wioski, z takie założenia wychodzę i ja, jak już wyjechać z miasta to tylko w głuszę! Co prawda poza błogim lenistwem na plaży lubię również zwiedzać, ale w dobie motoryzacji, to kwestia odpalenia silnika samochodu i wio! Możemy gnać gdzie tylko nam się podoba!


"Cudze chwalicie, swojego nie znacie" - wielu z nas wybierając miejsce spędzania urlopu wybiera egzotyczne miejsca, bo pogoda pewna, bo inna kultura, bo zabytki, bo hotel z basenem i kompleksem spa. I Ok, sama nie raz byłam na zagranicznych wczasach, ale zawsze z sentymentem wracam nad nasze poczciwe morze. A i też przecież w dzisiejszych czasach pogodowych anomalii nie mamy co narzekać na upały nad naszym Bałtykiem :-)


Za co jeszcze kocham morze? oczywiście, że za zachody słońca! Takie magiczne, piękne i malownicze! Gdyby ktoś mnie zapytał o ulubiony widok odpowiedziała bym, że to właśnie zachód słońca na pogody letni dzień nad morzem, urzekający i romantyczny. Jako mała dziewczyna którą rodzice zabierali na zachody słońca, zawsze powtarzałam sobie, że kiedyś jak już ja będę miała męża to chciała bym z nim tak spędzać wieczory, już wtedy była to dla mnie nader romantyczna chwila :) Nota bene na kilka tygodni przed ślubem spędzałam tak jeden z wieczorów z przyszłym mężem i powiem Wam szczerze, że po prostu był to wieczór z ładnym magicznym widokiem i bliską osobą u boku,bez fajerwerek, po prostu zachód słońca z narzeczonym. Niekiedy nasze oczekiwania mają niewiele wspólnego z otaczającą nas rzeczywistością ;-)


I tak tym pięknym widokiem pora zakończyć wspomnienia i wrócić na ziemię. Mam nadzieję, że Wy też kochacie nasz Bałtyk, dajcie mi koniecznie znać w jakich nadmorskich miejscowościach spędzaliście wakacje i które polecacie!
Weekend znowu trwał za krótko, jutro znowu czeka nas bardzo intensywny dzień,i jak tylko o tym pomyślę to już mi się robi niedobrze! Poniedziałki powinny nie istnieć! Ale wtedy znienawidzilibyśmy wtorki, za to tydzień był by krótszy o 1 dzień! Oh wyobraźcie tylko to sobie - 4 dni w pracy zamiast 5 :) Marzenie! ;-)
Tak więc wszystkim życzę udanego i spokojnego tygodnia!

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. jeeej! jak pięknie! zawsze chciałam mieszkać w okolicach morza ... jednak mi pisane były góry:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z południa kraju i rzadko wyjeżdżam nad morze, ale byłam w tym roku i było cudownie;) A z miejscowości wybieramy Chłapowo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne widoki, aż chciałoby się tam teraz być. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę nigdy nie byłam nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę góry od zawsze na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardziej zafascynowana górami, chociaż chętnie wybrałabym się także nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam polskie morze, genialne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. My w tym roku niestety musieliśmy zrezygnować z wyjazdu ze względu na maluszka i te upały...
    Ale w przyszłym roku musimy jechać! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam nasze polskie morze i zgadzam się w 100% ze stwierdzeniem "cudze chwalicie, swego nie znacie" Szkoda, że często nie doceniamy uroku naszego morza. Niestety mam do niego dość daleko, ale przynajmniej raz w roku staram się nacieszyć tymi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż mam powiedzieć, mieszkam w Kołobrzegu :)... kocham morze, ale bardziej góry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze sobie obiecuję, że pojadę nad morze zimą - muszę się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem wielbicielką zarówno morza, jak i gór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. morze ma swój klimat nie tylko latem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!