Październik na Instagramie



Małe podsumowanie minionego miesiąca na zdjęciach. Miesiąc ten zaczął się od sesji ślubnej, na terenie zamku Moszna, tzw polski Disney Zamek :) Obiekt wart polecenia! I tu ciekawostka do nie dawna służył jako placówka szpitalu dla ludzi z zaburzeniami psychicznymi. Początkiem miesiąca również dało mi się zwiedzić Tyski Browar Obywatelski, po raz pierwszy od 25 lat jak żyję w Tychach, dzięki rodzinie męża zobaczyłam i dowiedziałam się jak produkowany jest ten jakże dla niektórych zbawienny napój :)


 W tym miesiącu zdecydowanym ulubieńcem napojowym - rozgrzewającym jest: 

 Myślę, że polubiliśmy się na tyle, że zostanie ze mną na cały okres jesienno - zimowy! Istna ambrozja dla podniebienia :) Oby tylko nie poszło w tyłek ;-) A jeżeli jesteśmy już przy napojach to u nas góruje herbata zielona! Ale też i aromatycznymi piramidkami z Biedronki nie pogardzimy ;)





Wieczory w październiku wyglądają mniej więcej tak: 
Opcja z mężem i ulubionym filmem 
 Oraz opcja bez męża, w łóżkowym zaciszu pochłaniając kolejne strony ulubionej lektury, koniecznie z aromatyczną herbatką w ręku! ;-)


Jedyny powód dla którego lubię jesień - i to tylko właśnie w taki dni - pełne słońca i w miarę ciepłe, kiedy w pełni oko cieszy piękna złota jesień! 

 Jak to na kolejny nowy miesiąc przystało w moich rękach znalazł się kolejny numer miesięcznika Women s Health + uzupełniłam zapas kosmetyczny, tym razem postawiłam na sprawdzoną polską firmę, Ziaja i edycja oczyszczeie liście manuka, krem na dzień, na noc + głęboko oczyszczająca pasta do myci twarzy.

 Pamiętacie wpis o sokach i koktajlach? Moim ulubieńcem ostatnio jest czysty sok z marchwi, idealny na sobotnie śniadanko :)


 Na razie to wszystko po te i wiele więcej zdjęć odsyłam na mojego INSTAGRAMA ! Zapraszam do obserwowania ;-) 






Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia, ta herbatka wanilia z jagodą musi być smaczna. :-) Podobało Ci się Inferno? Ja nie doczytałam do końca, to moim zdaniem najsłabsza pozycja pana Browna. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze październik minął bardzo sympatycznie oby listopad był taki sam :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorąca czekolada z piankami.... muszę spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatki jesienią najlepsze z miodkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że ten polski zamek robi wrażenie. Byłam w bawarskim zamku, którym inspirował się Disney :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!