Poniedziałkowe pogadanki - sposób na zmęczenie

Pomysłodawcą dzisiejszej myśli przewodniej naszej pogadanki jest mój, obecny beznadziejny, stan ciała i ducha. Ja wiem, że poniedziałki są męczące i każdy chce żeby się skończyły jak najszybciej, ale dzisiaj to już Pan Poniedziałek przeszedł samego siebie! Wy też czujecie jakby odeszły Wam wszystkie siły witalne?!
No i własnie, co wtedy począć?! Kiedy jedyne o czym marzymy to położyć się spać, bo na nic innego nie mam siły. A tu przecież godzina młoda, i przydało by się jednak jakoś ten czas pozytywnie spożytkować!
Powiem Wam szczerze, że ja naprawdę ciągle szukam takiego złotego środka na walkę z takim wypompowaniem i zmęczeniem!
Dlatego proszę piszcie co polecacie na walkę ze zmęczeniem, co stawia Was na nogi ? 

Wybaczcie za mało treściwy tekst ale chęci do działania jak i kreatywnego pisania brak :(


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!