II Trymestr ciąży w przymrużeniem oka ;-)

Niedawno pośmialiśmy się z początków ciąży, pora na jej środkową część ;-)


Tylko właściwie z czego tu się śmiać? Może z tego, że nie mamy już kontroli nad swoim pęcherzem, powoli tracimy kontakt z naszą dolną częścią ciała, dłonie i stopy naprawdę wyglądają jak na rysunku powyżej, ciągle mamy zgagę, a upragniony brzuszek ciążowy już wcale nie jest taki spoko, bo teraz coraz ciężej wchodzi nam się po schodach, ciągle mamy zadyszkę i zaczynają nas boleć plecy... Ahhh te uroki ciąży ;-)

Ale myślisz sobie, że wszystko wynagrodzi Ci Twoje pierwszeństwo, w końcu już widać, że jesteś w ciąży! Yhym taki .... jak ktoś uprzejmy przepuści Cię w kolejce w sklepie, ustąpi Ci miejsca w autobusie czy puści przed siebie u lekarza! Ludzie udają, że nie widzą, że jesteś w ciąży! A to i tak w najlepszym przypadku spotkasz się z obojętnością, słyszałam różne opowieści łącznie z takimi gdzie ludzie potrafili oficjalnie podsumować, że jak dała dupy to niech teraz stoi i czeka... Co się stało z tym Światem?! Przecież oczekiwanie na dziecko to najpiękniejszy okres w życiu kobiety! Jak można w taki sposób komentować czyjąś ciąże! Bo co bo obrączki nie ma na palcu? Ja ze swoją już dawno się pożegnałam tak puchną mi dłonie, a nawet jak nie ma tego męża, czy to jest powód do pogardy i piętnowania przez społeczeństwo! Halo! Już dawno minęły te czasy kiedy nieślubne dzieci były hańbą dla rodziny... Denerwujące!

Przy okazji, taki mały apel - nie bądź obojętny, ustąp tej kobiecie miejsca w kolejce, u lekarza, w autobusie, Tobie korona z głowy nie spadnie, a dla niej to naprawdę istotne, nigdy nie wiesz jak ona się czuje! Mi osobiście w hipermarketach automatycznie robi się słabo jak stoję przy kasie, tłok napierający na Ciebie ludzie, duchota, a na dodatek boli kręgosłup...


No nic to może inny plus - może myślisz, że wreszcie wyczuwalne ruchy dziecka wynagrodzą Ci wszelkie niewygody... i mogła bym zażartować, że taki guzik, że teraz czujesz się po prostu dziwnie bo coś rozrabia Ci w brzuszku! Owszem to dziwne uczucie, ale wspaniałe, nie do pisania piękne uczucie :) Cudownie jest leżeć z rękami na brzuszku i czuć jak Twój skarb się rusza, a wiesz, że możesz się z nim bawić? Nasze maleństwo jak już zaczynało broić to reagowało silnym "kopniakiem" na każde zaczepki w stylu mocniejszy dotyk na różnych częściach brzuszka! :)

I tak już całkiem serio, II trymestr jest rajem w ciąży! Rozpiera Cię energia, jeszcze z tą ciężkością wcale nie jest tak źle, a pęcherz? No cóż w porównaniu do ostatnich 3 miesięcy ciąży to wcale teraz nie chce Ci się tak często do ubikacji wierz mi ;-) W tym okresie ciąża naprawdę jest super, po prostu super ;-)


Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Ja pamiętam z czasów mojej 1 ciazy, jak byłam w 7-8 miesiącu ciąży i w fakt ze w sylwestra ale stałam z przysłowiowym mlekiem w koszyku w markecie. Stalam w gigantycznej kolejce ciągnącej sie przez cały sklep z brzuchem pod sam nos i nikt mnie nie przepościł mimo ze miałam tylko 2-3 rzeczy a inni do okola z 10x więcej bo widać ze imprezka zapowiadała sie niezła. Do tego usłyszałam ''czy może pani sie przesunąć bo nie moge przejść''.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!