Słodkie piątki! Wcinamy Kit Kat peanut butter

Piątek jest słodki sam w sobie prawda? W końcu weekend! ;-) Ale dlaczego by go sobie nie osłodzić jeszcze bardziej? Razem z Piotrem właśnie w piątki będziemy Wam przesyłać opinie na temat smaków różnych słodkości! :) Od tak żeby było jeszcze bardziej słodko i przyjemnie :) A, że oboje słodkie lubimy to będzie to "testowanie" z przyjemnością :) 



Na pierwszy ogień rzucamy: 


I mogła bym po prostu napisać, że niebo w gębie, no ale tak nie można, trzeba jakoś finezyjnie podkreślić jego aksamitny smak ;-) 

Naszym zdaniem najlepszy Kit Kat jakiego jedliśmy! Połączenie czekolady i masła orzechowego to jest to! Baton wręcz rozpływa się w ustach, nie chcemy żeby się skończył! A kończy się niestety za szybko! 


Jeżeli jeszcze go nie próbowaliście to koniecznie biegnijcie do sklepu! 

Smak na 5 + ! Nie za słodki nie za przykry, taki słodko słony - idealny! :) 



W dobie bycia fit można się czasem odchamić ;-) Nie popadajmy w skrajności w skrajność, to co że puste kalorie - życie jest za krótkie, żeby nie jeść czekolady ;-) 


NASZA OCENA: 


5/5 ! Byliśmy zgodni, tak jak pisałam na początku, po prostu niebo w gębie ;-) POLECAMY :)




Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Uwielbiam ten smak KitKata, jest po prostu przepyszny. Niestety nie udało mi się nim dzisiaj osłodzić tego piątku, ale kto wie może następny :)

    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie go nie widziałam, uwielbiam masło orzechowe więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że ja od kilku tygodni nie jem słodyczy? W ogóle nie mam na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!