Zamówienie AVON katalog nr 14/2016

Zakupy w Avonie zawsze będą mi się kojarzyły z moimi tak naprawdę pierwszymi kosmetykami z jakimi miałam styczność :) W gimnazjum i liceum był straszny booom na nie, i nie powiem że i mnie nie porwała ta fala ;) Po liceum miałam dłuuugą przerwę - nie licząc perfum ;-) bo w zasadzie aż do teraz :) U rodziców wpadł w moje ręce nowy katalog, a że akurat miałam w planach uzupełnić braki kosmetyczne to stwierdziłam czemu by nie rozpocząć ponownej przyjaźni z AVONEM :) Zawsze lubiłam ich kosmetyki :) We wtorek dotarło do mnie moje zamówienie, a oto na co się skusiłam :)


Trochę dałam ciała bo pozaznaczałam strony w katalogu oddałam mamie i na chwilę obecną nie pamiętam co ile kosztowało :( Ale za całość zapłaciłam 78 zł, więc moim zdaniem całkiem mi się opłacił te zakupiska :)

Najbardziej jestem oczywiście ciekawa kosmetyków z tej serii PLANET SPA ! Oraz olejku do twarzy :)

Wczoraj już korzystałam z uroków czekoladowego cuda do kąpieli i chociaż nie wolno mi za długo siedzieć w wannie - uroki ciąży :D To nie mogłam się oprzeć temu zapachowi i zafundowałam sobie długą ciepłą kąpiel! :) Tak, zapach jest nieziemski! :) Idealny do relaksacyjnej odprężającej kąpieli :)

Tak więc cóż, w rękach mam kolejny katalog i już pozaznaczałam kilka pozycji ;-) Myślę, że moja zabawa z Avonem powraca :)



A Wy miałyście któryś z tych kosmetyków?
Kupujecie w Avonie?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. miałam większość z tych kosmetyków, fajnie się nawet spisywaly ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To właśnie mnie nigdy nie dopadła mania na kupowanie w AVON. Z całą tą marką kojarzą mi się tylko mgiełki. Sama muszę się znowu przejść do sklepu w Warszawie, żeby się zaopatrzyć w nowe, bo jedne z niewielu mgiełek, które zapachem mnie do siebie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  3. I moje pierwsze kosmetyki to Avon :) czasami jeszcze coś tam zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię mazideł Avonu. zapychają mnie starsznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam ostatnio ten olejek do twarzy z Avonu i stosuje na wieczór i póki co jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!