BLOGMAS 2016 - Dzień 9 - Pomysł na prezent dla NIEJ

Gorączka Bożonarodzeniowych prezentów trwa, wiele z nas dwoi i się i troi aby podarować komuś ten "idealny" prezent. Czasami obdarowanie bliskich trafionymi prezentami to nie lada wyzwanie, aby troszkę pomóc w wyzwaniu "prezent świąteczny" proponuję kilka moim zdaniem trafionych pozycji, zarówno tych troszkę droższych jak i tych tańszych :-)

1. Torebka - w tym roku właśnie takim prezentem postanowiłam obdarować swoją mamę :-)

2. A skoro mamy już torebkę to pora na coś do torebki, Portfel

3. Perfumy, która z nas nie chciała by znaleźć pod choinką flakonika swoich ulubionych perfum :)


4. Kosmetyki! Zarówno te do pielęgnacji jak i te z kolorówki :) Dla mnie w każdym razie to zawsze jest prezent idealny :)



5. Biżuteria, która kobieta nie lubi świecidełek ? :) A jeżeli w temacie błyskotek jesteśmy, to ja zawsze chciałam żeby mój teraz już mąż, oświadczył mi się właśnie "pod choinką", no niestety nie był taki kreatywny :D

6. Świeczki, woski zapachowe, kominki Na chwilę obecną mamy tego tyle na rynku, że każdy trafi w indywidualne gusta osoby którą mamy zamiar obdarować :) Szczególnie piękne dla mnie są ręcznie robione świece dekoracyjne :)


7. Książka! Zaraz po kosmetykach idealny prezent jeśli chodzi o moją skromną osobę :)


8. Bielizna ta elegancka i zmysłowa :)

9. Dobrym pomysłem jest również karta podarunkowa szczególnie do wykorzystania w salonach kosmetycznych - masaże, pillingi, spa :) 

A Wy jakie macie sprawdzone pomysły na Bożonarodzeniowe prezenty? 


Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Biżuterii, torebek i perfum nigdy zbyt wiele ;) To chyba takie prezenty, z których każda kobieta się ucieszy. Według mnie równie trafionym prezentem jest książka. Pod warunkiem, że znamy gust i wiemy co dana osoba lubi czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki zawsze się przydadzą :) chciałabym je dostawać, ale nikt nie chce mi ich dawać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Chciałabym dostać biżuterię... od mojego mężczyzny...
    Najpiękniejsze pierścionek... zaręczynowy... ah... :( hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki w moim przypadku to strzał w 10-tkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka zawsze dobra rzecz na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  6. biżuterii, torebek i bielizny nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!