Blogmas dzień 3 - zanurz się w aromatycznej kąpieli AVON Planet Spa ekskluzywny eliksir do kąpieli

W sobotę warto zadbać nie tylko o dom! Zafunduj sobie mały domowy rytuał Spa, odpocznij, zrelaksuj się, naładuj baterie :) 

Moim ostatnim kąpielowym hitem są 2 perełki z Avonu - czekoladowy relaks i mleczne wytchnienie :) Czyli Planet Spa eliksiry do kąpieli o zapachu czekolady oraz mleczny dwu fazowy z ekstraktem z lawendy i jaśminu. Oba pachną nieziemsko - szczególnie ta czekolada mmmm aż chce się posmakować :) 




Są to sprawdzone pozycje na odprężenie się po ciężkim dniu, tygodniu, weekendzie :) 

To typowy kosmetyk pachnących umilający każdą kąpiel, aż nie chce się wychodzić z wanny :) 


Co nam pisze producent: 

Czekoladowy, nawilżająco-odżywczy eliksir do kąpieli z masłem shea i ekstraktem z kakaowca oczyszcza i nawilża pozostawia skórę jedwabiście gładką
Jak działa: 
Eliksir do kąpieli wzbogacony o masło shea i ekstrakt z kakaowca, pozostawi Twoją skórę niesamowicie gładką i odżywioną! Jego bogata formuła sprawi, że kąpiel będzie zmysłowym przeżyciem, a skóra nawet długo po wytraciu pozostanie nawilżona i pachnąca. Testowany klinicznie i dermatologicznie.


Nawilżająco-relaksujące mleczko do kąpieli.
  • nawilża i zmiękcza skórę
  • delikatny zapach lawendy relaksuj
  • wprowadza zmysły i ciało w stan głębokiego odprężenia
Jak działa:
Nawilża i zmiękcza skórę, podczas gdy zapach lawendy wprowadza zmyły i ciało w stan odprężenia.

No i nie zapominajmy o pianie! A pienią się mocno :) przy czym nie musimy wlewać pół flakonu aby pianę zobaczyć :)

Krótkie podsumowanie: 

PLUSY: 

zapach, zapach, zapach! <3 
wydajność
uczucie odprężenia 
"trwała" piana, duuużo piany 
skóra ładnie nawilżona 
zapach utrzymuje się na skórze 
wydajność

MINUSY 
cena - niestety bez promocji to wydatek ok 35 zł! za 250 ml to lekka przesada 


Znacie? Lubicie? Czego używanie do kąpieli? 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. tyle jestem konsultantką, ale jeszcze nie miałam ich, co do ceny to sądzę, że zawsze są na promocji, nie spotkałam się jeszcze z ich regularną ceną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Avon to ja zdecydowanie mam swoje faworyty w postaci mgiełki, których nie zamieniam na żadne inne. Ich żele pod prysznic też są świetne, pachną pięknie. Tych, które pokazałaś nie próbowałam, ale kusisz, kusisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!