BLOGMAS dzień 5! - Moja organizacja łazienki

Z serii mało tekstu dużo zdjęć, coś na wzór room tour; pokażę Wam jaki mamy system przechowywania kosmetyków w łazience :)


Uwielbiam swój obrotowy organizer do przechowywania kosmetyków, idealnie mieści moją kolorówkę! No i koszyczki też są bardzo praktyczne, unikamy zbędnego "walania" się kosmetyków!

Te maleństwa, pochwalę się - wykonałam sama :) W sam raz na pędzle, tusze i kredki do oczu :)


Mój mąż też zasłużył na koszyczek, ten najmniejszy, ale ma :D 


Podobny organizer znajdziecie na allegro :) 


Przejdźmy do pielęgnacji


Lubię mieć wszystko pod ręką, dlatego kosmetyki używane na co dzień mam zlokalizowane zaraz przy umywalce :)



No i czas na wannę





Lubicie takie oglądane posty? Może skuszę się na pokazanie całego mieszkania? Takie prawdziwe room tour :D 

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. hmmm :) wszystko ładnie pięknie, ale jak dla mnie w tej łazience nie ma organizacji :) jest wszystko na wierzchu i wszystkiego w koło jest pełno :) - ale tak jak mówię, jak dla mnie :) Najważniejsze, że dla Ciebie jest "wszystko pod ręką" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi inaczej :) mnie denerwuje ciągłe sięganie do szafy po krem czy mleczko do demakijażu :)

      Usuń
  2. Hehe u nas podobna sytuacja - mąż zasłużył na najmniejszy koszyczek ;) na szczęście nie protestuje i w zupełności na Jego kosmetyki Mu wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wyszły ci te koszyczki- az zazdroszczę zdolności ;) Napisz jak Ci sie sprawdza micel z Oriflame bo mam na niego chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego micela używam tylko do mycia twarzy, nie próbowałam nim zmywać jakiegokolwiek makijażu więc niestety pod tym względem nie jestem w stanie nic powiedzieć, ale jeżeli chodzi o "normalne" mycie to jestem zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!