BIAŁY JELEŃ Hipoalergiczny krem do twarzy Łagodzenie

Całkiem niedawno skończył mi się całkiem fajny; aczkolwiek nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, krem do twarzy. Po kilku miesiącach przekonywania się do owego produkty, zyskał on koniec końców moją przychylną opinię ;-) Dziś kilka słów o kremie do którego zapewne nie raz wrócę - HIPOALERGICZNY KREM DO TWARZY ŁAGODZENIE marki BIAŁY JELEŃ.


Na stronie producenta czytamy:

"Hipoalergiczny nawilżająco-łagodzący krem do twarzy Biały Jeleń to produkt intensywnie pielęgnujący. Specjalnie opracowana receptura łagodzi podrażnienia oraz osłania skórę, wzmacniając jej naturalną barierę ochronną.
Starannie dobrane składniki regenerują warstwę lipidową skóry przywracając odpowiedni poziom nawilżenia. Bogata kompozycja składników odżywia i przynosi ulgę przesuszonej skórze przywracając jej wypoczęty i zdrowy wygląd. Krem likwiduje uczucie napięcia skóry, pozostawiając ja odprężoną i zrelaksowaną.
Delikatna konsystencja sprawia, że produkt łatwo wnika w głąb skóry nie pozostawiając tłustej warstwy
SUBSTANCJE PIELĘGNUJĄCE
formuła nawilżająca:

- działając jako osmoregulator utrzymuje odpowiedni poziom wody w naskórku zapewniając intensywne i długotrwałe nawodnienie nawet bardzo suchej skóry, odbudowuje i zmiękcza naskórek;
- poprzez głęboką penetrację skóry intensywnie nawilża wszystkie jej warstwy, likwidując uczucie suchości i szorstkości,
formuła łagodząca:
- dzięki zawartości kwasu bosweliowego łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania,
- likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry,
- doskonale chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego,
Olej ze słodkich migdałów: wzmacnia odnowę bariery ochronnej skóry, zapewnia zmiękczenie i nawilżenie skóry."
A co ja Wam powiem? 
Po otwarcie odrzucił mnie zapach i naprawdę długo walczyłam, żeby się z nim oswoić, ale kiedy już zapach przestał mi przeszkadzać, zaczęłam dostrzegać same zalety tego kremu! 
Po pierwsze ma naprawdę delikatną formułę, przez co nie zapycha nam skóry. 
Po drugie bardzo dobrze nawilża. Moja skóra na twarzy nie jest bardzo sucha, ale bez odpowiedniego nawilżenia bardzo szybko o efekt napiętej pękającej skóry co prowadzi do łuszczenia się naskórka. Przy stosowaniu tego kremu zapomniałam jak problematyczna lubi być skóra na mojej twarzy! Skóra jest naprawdę świeża, gładka, po prostu odpowiednio nawilżona! Natomiast na te wielkie mrozy go nie stosowałam, więc nie wiem jak by poradził sobie w takich warunkach, ale poza okresem zimowym nawilża idealnie :) 
Po trzecie, w moim przypadku to bardzo ważne; nie podrażnia skóry, no ale w końcu ma formułę hipoalergiczną więc trochę kiepsko gdyby podrażniał, i reakcja alergiczna jednak wystąpiła, co niestety już mi się zdarzyło w przypadku któregoś z kremów AA. Tutaj na szczęście bez przykrych niespodzianek :) 
Jest bardzo wydajny, dodatkowo w bardzo przystępnej cenie ok 10 zł! 
Moja ocena to zdecydowanie 


Polecam! szczególnie dla osób które mają problemy z wrażliwą i alergiczną skórą. My jeszcze nie raz do siebie wrócimy :) 

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. bardzo lubię produkty białego jelenia ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam produkty z białego jelenia, a zwłaszcza szampony :)))) obserwuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremik dla mnie obawiam się, że byłby troszkę za ciężki :D
    P.S.Swojego instagrama dodałam kochana za pomocą tej stronki: https://lightwidget.com/, kiedyś też miałam problemy nie wyświetlało mi aktualnych zdjęć czy wyskakiwał jakiś błąd, więc właśnie zmieniłam na ten widget :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz używam na noc kremu złuszczającego,więc na dzień przydałby się taki nawilżający;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ową firmę dobrze mi służy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy, ale zapach znam. Podobno są to dobre produkty dla alergików. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie u mnie w mieście nie mogę dostać produktów z białego jelenia a tylko takie używam ; o szampon mogę dostać tylko w jednym sklepie a o kremach już szkoda wspominać ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!