Moje pierwsze zamówienie na Renee - I love shoes

Muszę się przyznać do 3 uzależnień
1. Kawa !
2. Nałogowe kupowanie kosmetyków - choć walczę to jednak nadal szafa pełna "zapasów"
3. No i buty! Która kobieta nie kocha butów? Niestety albo i stety należę do osób które jak mają kupić 1 parę to wychodzą ze sklepu z kilkoma...

Tak było i tym razem, no bo przecież nie opłaca się składać zamówienia tylko na 1 parę butów ;-)
Wybrałam sklep RENEE, jakiś czas temu wpadłam na ich sklep poprzez baner reklamowy i to był strzał w 10! A, że akurat wielkiego zapotrzebowania na buty wtedy nie miałam, poczekałam do zimy i kupna nowych kozaków! I z ręką na sercu oświadczam, że zamówienie złożyłam dopiero jak zamek w starych kozakach odmówił posłuszeństwa! - tak z tym nałogiem też muszę walczyć, bo później okazuje się, że mam buty w których byłam tylko raz, albo mam buty o których w ogóle nie pamiętam!
Tak czy inaczej, wracając do mojego zamówienia, to miała być, przysięgam, tylko 1 para kozaków, no ale akurat mieli duże promocje, a ja dano nie miałam kozaków na obcasie, a jak obcas to jednak drugie na płaskim - do samochodu, muszą być, a że dodatkowo botki mi się przecież poniszczyły... Idąc tym tokiem rozumowania - nałogowca :D skończyłam z 4 parami butów :) Ale dostawa była za darmo no i same buty drogie nie były! No bo właśnie taki duży + tego sklepu, że mają naprawdę fajne ceny!

No więc pochwalę się i tatdam oto co kupiłam ;-)


















Już samo pudełko sprawia, że buzia się cieszy! A takie piękne kartonowe opakowania po butach możemy wykorzystać przecież do przechowywania różności w domu! Więc dodatkowo zyskujemy ;-) W środku poza bucikami czeka nas miła niespodzianka - karteczka z dedykacją kto pakował i kodem rabatowym oraz kilka fajnych naklejek :)

Co do samych butów to jestem bardzo zadowolona! Trochę bałam się zakupu on-line bo wiadomo jak to bywa, czasami coś ładnie wygląda na obrazku, i tylko na obrazku. A tutaj, to co widzimy to dostajemy ;-) Sama jakość buta też nie jest najgorsza, jeśli chodzi o "trwałość" obuwia to nie jestem w stanie się wypowiedzieć bo miałam jedne z nich dopiero raz na nodze - czarne kozaki - i mogę powiedzieć, że są bardzo wygodne!

Tak więc sklep polecam, sama zapewne nie raz tam jeszcze wrócę, a tymczasem oby dobrze i długo się nosiły :)

Ile jest wśród nas butoholiczek?

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Zamawiałam niedawno tam buty i jestem mega zadowolona, super obuwie ceny no i te śliczne pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne ,najbardziej podobają mi sie szare wiązane na piecie. Ja jestem za to kobieta która umie 1 ''idealnej'' pary botów szukać po całym mieście przez kilka dni a potem ja mecze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!