Maska do włosów w sprayu REVLON UNIQ ONE 10w1

Splątane, suche i elektryzujące włosy po ich umyciu to utrapienie nie jednej z nas, ja za namową fryzjerki znalazłam złoty środek na te bolączki :)

MASKA DO WŁOSÓW W SPRAYU REVLON UNIQ ONE 10w1


CO NAM POWIE PRODUCENT? 

Odżywka do włosów Revlon Uniq One to pierwszy taki produkt na rynku do pozostawienia na włosach w formie maski oferuje 10 głównych korzyści dla włosów. Idealny do codziennego stosowania dla stylistów i ich najbardziej wymagających klientów. Unikatowa koncepcja w pielęgnacji włosów, która łamie wszystkie dotychczasowe zasady na rynku produktów tego typu.
10 prawdziwych efektów stosowania odżywki Revlon Uniq One:
- naprawa suchych i zniszczonych włosów,
- błysk i wygładzenie kręconych włosów,
- ochrona przed wysoka temperaturą,
- jedwabista gładkość,
- ochrona włosów farbowanych,
- ułatwia prostowanie,
- niewiarygodne rozczesywanie,
- zapewnia długotrwałe utrwalanie,
- zapobiega rozdwajaniu końcówek,
- pozwala nadać fryzurze wymarzony kształt.




MOJA OPINIA:

Polubiłyśmy się od pierwszego użycia, włosy po myciu nie cierpiały jak zawsze przy rozczesywaniu, były miękkie i gładkie w dotyku, odstające kosmyki były bardziej do ujarzmienia, i rzeczywiście produkt ten nadał im błysku :) Ale jedźmy od początku: 

1. naprawa suchych i zniszczonych włosów - nie oszukujmy się na rozdwojone końcówki pomogą tylko nożyczki, ale tak po tym produkcie kondycja moich włosów zdecydowanie się poprawiła! 

2. błysk i wygładzenie kręconych włosów - tak! zdecydowanie! 

3. ochrona przed wysoka temperaturą - nie mam zdania, nie używam nałogowo prostownicy czy lokówki, więc nie mogę powiedzieć, że magicznie uchronił moje włosy przed szkodami jakie te sprzęty mogą wyrządzić włosom.

4. jedwabista gładkość - tak! 

5. ochrona włosów farbowanych - zaczęłam stosować w okresie kiedy nie farbowałam już włosów, ale, że włosy miałam wręcz popalone farbą, produkt ten jak czytamy w punkcie 1 znacznie mi pomógł w ich "naprawie" 

6. ułatwia prostowanie - przez to, że wygładza włosy i ułatwia rozczesywanie to muszę przytaknąć :)

7. niewiarygodne rozczesywanie - tak! tak! tak! :)

8. zapewnia długotrwałe utrwalanie - ale utrwalenie czego? :D fryzury? to nie lakier do włosów żeby "utrwalił" co gorsza zauważyłam, że fryzura staje się mniej trwała, przez to że włosy robią się "śliskie" szybciej się wymykają spod gumek, wsuwek itp. 

9. zapobiega rozdwajaniu końcówek - myślę że TAK! używam tego produkty od dobrych 2 lat i rzeczywiście moje końcówki nie potrzebują reanimacji nożyczkami już tak często jak kiedyś! Co więcej, wiecie kiedy ostatni raz byłam podcinać włosy? 17 miesięcy temu! I wcale nie widzę żebym musiała jakoś na dniach udać się do fryzjera żeby je podciąć! Matko, teraz do mnie dotarło jak rzadko chodzę do fryzjera :D 

10. pozwala nadać fryzurze wymarzony kształt patrz punkt 8 :)

Coś do dodania? 
Tak! Kolejnym plusem jest wydajność! jedna buteleczka starcza na naprawdę długo! Ja produkt stosuję ponad 2 lata, a zużyłam dopiero 1 całą buteleczkę i obecnie może jestem w mniejszej połowie 2. Jeżeli dodamy do tego cenę - ok 30 zł allegro, to naprawdę wielki plus! :) Muszę też dodać, że obie wersje czerwona i biała kokosowa bardzo ładnie pachną :) 

SKŁAD: 



POJEMNOŚĆ:

150 ml

CENA: 

30 zł allegro 

JAK STOSOWAĆ?

Mokre włosy: rozpyl z odległości 20 cm (na włosy krótkie 6-8 aplikacji, średnie 7-12 aplikacji, długie 10-15 aplikacji). Tak nam podpowiada producent, ja na włosy długie używam tylko kilka "psików", a zazwyczaj stosuję na włosy mokre metodę na włosy suche :) 
Suche włosy: rozetrzyj produkt w dłoniach i nałóż na włosy od połowy ich długości (włosy krótkie 2-3 aplikacje, średnia 3-5, długie 4-6).



Tak więc, zdecydowanie POLECAM produkt! Ja z nim pozostanę myślę, że na kolejne długie lata :) 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!