Niedzielna poranna kawa - przeglądamy zdjęcia

Zebrało mi się na wspominki, i od rana przeglądam zdjęcia, kawa już zimna, a ja klikam w kolejne foldery... Foldery, kiedyś brało się przykurzony album, teraz mamy wszystko na naszych dyskach twardych...

Powspominajmy razem :)

Bielsko Biała najlepsze 3 lata w moim życiu! Okres studiowania, usamodzielniania się, imprezowania, beztroski, sielanki :) Owszem trzeba było się uczyć, ale to był naprawdę najmilej wspominany czas :) I aż się by chciało kliknąć przycisk wstecz... jedyne czego żałuję bardzo w tym okresie to faktu, że byłam w związku :D wtedy wydawało mi się, że to wielka miłość teraz już wiem, że była to tylko porażka, która tak naprawdę tylko mnie blokowała przed możliwością jeszcze fajniejszego spędzania czasu...







Liceum było okresem buntu, słuchaniem "gangsta rapu" więc mój pokój nie mógł wyglądać inaczej :D  Teraz przynajmniej mam się z czego pośmiać :D Tak cały ten okres nastoletniego buntu jest śmieszny, tylko po co tak psuć krew rodzicom? Zdecydowanie nie jestem z tego dumna... 




Przez 12 lat towarzyszyła nam taka miła istotka :) Najukochańszy pies na świecie - Diana 2000-2012







No i najwspanialsze, przełomowe wakacje 2012 ! Chorwacja! Przełomowe bo podczas ich trwania skończył się mój związek - pojechałam sama, ze znajomymi bez faceta i dzięki ci Boże za to! A po ich zakończeniu poznałam obecnego męża :) Ojca mojej ślicznej córeczki :)





















I tym wakacyjnym słonecznym akcentem kończymy :)

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!