Timberlandy: Hit? czy Kit?


Wiem, że Timberlandy to żadna nowość na rynku obuwniczym i temat ten jest już dobrze znany, ale czasami ktoś "nowy" jednak opinii szuka więc postanowiłam Wam przedstawić moją "przygodę" z tą marką.



Buty te dostałam rok temu; przechodziłam w nich sezon zimowy - bo zima była łagodna; wiosenny, jesienny, na tą zimę niestety są za "cienkie". Tak więc już trochę doświadczenia mam :)

I cóż ja mogę powiedzieć o tych bucikach?

Jak dla mnie tytułowy Hit :) Buciki są bardzo wygodne można w nich chodzić "zawsze i wszędzie", a już szczególnie na długie wędrówki :) - ja mam wersję niby całosezonową; ale przez to, że nie są ocieplane na wielkie mrozy się nie nadają. Tak więc nie dajcie się zwieść nazwie; na mrozy but musi być ocieplany nie ma innej opcji :) Kolejną ich zaletą jest fakt, że jeszcze kilka sezonów przed nami! Tak; te buty są warte swojej ceny! Zapłacisz raz i cieszysz się nimi przed dobre kilka lat! Porządne wykończenie, i dobrej jakości materiały to podstawa trwałości obuwia!
No i nie oszukujmy się te buty naprawdę pasują do wszystkiego! Nosiłam je nie tylko na sportowo, ale też i do spódnic, sukienek, eleganckich płaszczów! :) Tak więc jeżeli jesteś kobietą której nie trzeba wiele par butów w szafie ten model jest dla Ciebie stworzony :)





Krótko mówiąc POLECAM :) But wart swej ceny :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!