Emilia w kuchni - ZUPA KREM CEBULOWA Z MARCHEWKĄ

Uwielbiam kremy, w naszej kuchni "luźne" zupy są rzadkością, jeżeli mam już gotować to pożywnie, szczególnie, że mąż rosołem mi się nie naje :D

Dlatego dziś kolejna porcja kremowej zupy - CEBULOWO-MARCHEWKOWA


SKŁADNIKI: 
(na 3 litry zupy)

- cebula 4 sztuki
- marchew 2 sztuki
- ziemniaki - wedle uznania ja dałam 3 duże
- wywar warzywny - w zależności ile chcemy ugotować zupki
- oliwa z oliwek ok. 2 łyżki
- masło 3 łyżki
sól, pieprz, cynamon!


WYKONANIE: 

Cebulę, marchew i ziemniaki kroimy, rozgrzewamy oliwę z masłem. Na rozgrzanym tłuszczu dusimy nasze warzywa. Wywar zagotowujemy, dodajemy warzywa i gotujemy do miękkości. Następnie dokładnie blendujemy, dodajemy szczyptę soli, pieprzu i cynamonu do smaku. Wierzcie mi lub nie ale cynamon w tej kompozycji smakuje obłędnie! Nadaje zupie "charakteru" :) Można udekorować kleksem z gęstego jogurtu naturalnego. Podajemy z grzankami albo czysty, bądź z czym tylko mamy ochotę, ja tym razem postawiłam na paluchy z oregano :)




SMACZNEGO :) 

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!