Kilka nowości ostatnich tygodni

Od jakiegoś czasu walczę z manią kupowania kremów, balsamów, toników etc. moja szafa na szczęście powoli zaczyna wyzbywać się nagromadzonych zapasów, ale wiadomo czasami po prostu nie da się przejść obojętnie obok danego produktu, szczególnie jeśli jest on w promocji... Ostatnio poszalałam troszkę z zamówieniem w AVONIE - a miałam zamówić tylko krem pod oczy... W Rossmannie przy okazji kupowania kaszek i słoiczków dla małej, mama też coś upolowała dla siebie :D Tak czy inaczej przez najbliższy czas w użyciu będą niniejsze produkty:






Dodatkowo postanowiłam troszkę zainwestować w pędzle, wiadomo na te z najwyższych półek mnie nie stać ale firma HAKURO cieszy się bardzo dobrą opinią, ich pędzelki porównywane są i do tych z MACA więc stwierdziłam czemu nie :) Zamówiłam te najczęściej przeze mnie używane :)





Jak na razie jestem zachwycona :)


Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Ja na szczęście nie mam szału na zakupy - do czasu dopóki się mnie nie wpuści do sklepu. ;-)
    Fajne zakupy zrobiłaś, takie pędzelki chętnie bym przygarnęła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupy :) Ja też walczę z manią kupowania kosmetyków ale wystarczy że wejdę do jakiejś drogerii i po prostu nie mogę się powstrzymać ;) Uwielbiam pędzle z Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zamówieniem z Avon też zawsze szaleję ;) Chociaż ostatnio staram się kupować mało, a więcej zużywać :)
    Pędzle fajne, też kiedyś takie sobie sprawię ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle Hakuro mnie kuszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA ostatnio również staram się mniej kupować,zużywać zapasy... uzbierało się tego trochę w szafce :/
    Jestem konsultantką avon,wiec tez i co katalog coś "przypadkiem" zamówię :( mam słabość do żeli pod prysznic... uzwielbiam te z avon i z balea...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie coraz więcej zapasów, jeszcze niedługo promocja w Rossmannie.. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!