10 przydatnych rzeczy dla zdrowia i urody które znajdziesz w swoim domu

ASPIRYNA : 
1. Wysusza krosty
2. Leczy odciski
3. Zwalcza łupież
4. Zapobiega opuchliźnie po ukąszeniu/ użądleniu
5. Przywraca kolor włosom po pływaniu w chlorowanej wodzie



CYTRYNY : 
1. Zwalcza łupież
2. Zmiękcza skórę na kolanach i łokciach
3. Dezynfekuje rany i zadrapania
4. Przywraca gładkość skórze rąk i stóp
5. Czyści i wybiela paznokcie

HERBATA : https://urodowo-i-zdrowo.blogspot.com/2017/02/kilka-zastosowan-herbaty-o-ktorych.html

MAJONEZ :
1. Łagodzi efekty poparzeni słonecznego
2. Usuwa martwą skórę
3. Jako odżywka do włosów
4. Jako maseczka do twarzy
5. Wzmacnia paznokcie

MASŁO :
1. Łagodzi ból stóp
2. Zmywa makijaż
3. Jako krem do golenia
4. Jako odżywka do włosów

MUSZTARDA :
1. Łagodzi ból pleców
2. Łagodzi objawy przeziębienia
3. Zmniejsza napięci mięśni
4. Jako maseczka do twarzy

OCET :
1. Zwalcza łupież
2. Odżywia włosy
3. Likwiduje siniaki
4. Jako dezodorant
5. Zwalcza przykry zapach stóp
6. Likwiduje przebarwienia słoneczne
7. Łagodzi objawy przeziębienia

OLIWKA DLA DZIECI :
1. Bezboleśnie odkleisz plaster
2. Pomaga w walce z ciemieniuchą
3. Zrobisz z niej olejek zapachowy do kąpieli

SODA OCZYSZCZONA :
1. Zwalcza łupież
2. Złagodzi efekty poparzeń słonecznych, użądleń czy ukąszeń
3. Pomaga w walce z ciemieniuchą
4. Do płukania gardła
5. Wybiela zęby
6. Zwalcza zmęczenie stóp i ich przykry zapach
7. Jako antyperspirant

WAZELINA :
1. Na wietrzne dni idealna do twarzy
2. Łagodzi efekty poparzenia
3. Nawilża
4. Wzmacnia zapach perfum
5. Przywraca gładkość skórze rąk
6. Idealna do demakijażu




Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. bardzo interesujący post. nie wiedziałam ze masło zmywa makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cenne informacje :) zapisze post i na pewno będę do niego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, dużo przydatnych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o dobrociach wazeliny to nei słyszałam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, masło zmywa makijaż, aspiryna działa na łupież, wazelina przedłuża trwałość perfum... Świetny post, wielu nowych rzeczy się dowiedziałam. :)

    PS Jako że piszesz w mi bliskiej i pokrewnej do mojej tematyce, pozwoliłam sobie zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!