AVON Berries in Chocolate Bubble Bath

Nie ma nic lepszego jak długa gorąca kąpiel w wannie pełnej pachnącej piany ;)





Płyn do kąpieli AVON Berries in Chocolate Bubble Bath zdecydowanie umili nam wieczorny relaks w wannie :)


Na początek zapach - cudo! Taki słodko owocowy, czekoladowy, idealny! Aż chce się go posmakować ;-) Kąpiel w tym płynie to sama przyjemność, dodatkowy + za to, że zapach pozostaje na skórze jeszcze przez jakiś czas :)

Dobrze się pieni, jest wydajny, a piana nie znika po chwili.



Ma urocze opakowanie - taka bombka Świąteczna :) co dodatkowo cieszy nie tylko ciało ale i oko ;-)



+ zapach
+ mnóstwo piany
+ opakowanie
+ wydajność

- edycja limitowana

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Ten zapach musi być rewelacyjny :) Lubię takie zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyny z avonu bardzo pieleni zwykle pachną ale wysuszają za bardzo moja skore i od kilku lat już ich nie używam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żałuję że nie mam wanny, zapach musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z tej serii truskawki z bitą śmietaną. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że nieźle się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach najbardziej ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!