Dzidziusiowo: Pieluszki Tesco, Biedronka, Pampers

Każdy rodzic musi liczyć się z faktem, że pieluszki zużywają się w mgnieniu oka, tydzień temu kupiłaś paczkę 90 pieluszek a dziś już zaczyna brakować? Norma ;-)
Wielu z nas pewnie się zastanawia jakie pieluszki wybrać? Tanie? A może odparzą dziecko, albo dostanie uczulenie? Będę musiała przewijać co godzinę żeby pieluszka nie przemokła? A drogie? Załatwią wszystko? Nie uczulą? Nie odparzą? Nie przemokną?

No właśnie jak to jest? Wezmę dziś pod lupę  3 wydaje mi się najpopularniejsze marki 2 tanie i te droższe. W rolach głównych Tesco loves baby, Dada, Pampers!



Powiem szczerze, że ja od początku założyłam sobie, że na pieluszkach nie będę bankrutować, a że Biedronkę mam pod blokiem to też na początek zaopatrzyłam się w Dady :) W szpitalnej wyprawce dostaliśmy Pampersy, więc już od samego początku mogłam porównać te 2 marki. Nie powiem byłam bardzo ciekawa bo dużo osób polecało mi właśnie Pampersy, że nie trzeba co chwila zmieniać, że nie odparzają, że same ochy i achy ;) Ok, po pół roku użytkowania pieluszek mogę zrobić małe podsumowanie. Zaczniemy od tych najdroższych.

PAMPERS

Pierwszą rzeczą jaka mnie w Pampersach zaskoczyła pozytywnie był wskaźnik wilgoci, to bardzo ale to bardzo przydatne zaraz na początku, wystarczy tylko odchylić śpioszki i już widzę czy muszę maluszka męczyć przebieraniem czy jeszcze możemy spokojnie poleżeć. Uwaga! Nie wszystkie pieluszki mają ten miernik. Więc tak wskaźnik na wielki +! Po drugie rzeczywiście nie uczuliły oraz nie zdarzyło się aby Dorotka chodziła poszczypana czy odparzona. Ale nawet Pampers nie powstrzymał dużej kupki i jak miała być po pachy to nie ważne czy to Pampers czy inna pieluszka to po pachy była! A jak to jest z tą pochłanialnością wilgoci? Rzeczywiście ma w sobie coś co sprawia, że w dotyku nie jest ona mokra, nawet już bardzo "ciężki" Pampers od środka nie wydaje się mokry.



TESCO

Do tych pieluszek miałam 2 podejścia, za pierwszym razem bardzo mnie rozczarowały, co prawda nie uczuliły ani nie odparzył mi dziecka ale ich jakość pozostawiła wiele do życzenia. Miałam wrażenie, że w środku jest zwykła wata która po kontakcie z wilgocią zbija się i kruszy na kawałki...
Ale chyba coś zmienili bo postanowiłam im dać kolejną szansę i od miesiąca używamy tylko ich pieluszek i jestem bardzo zadowolona, wkład jest ok, nie zbija się i nie kruszy, w dotyku nie czuć bardzo wilgoci,a  i nawet dodali obrazki na zewnątrz :)



DADY

Słynne Dady, te "groszowe" pieluszki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły! Podobnie jak Pampersy mają wskaźnik wilgoci! - też nie wszystkie podgrupy go mają.Tak samo jak poprzednicy nie uczuliły i nie odparzyły Dorotki. Wykończenie wewnątrz też jest na duży + dobrze chłonie wilgoć dziecko nie leży z mokrą pupą :)




Kilka słów o tym jak dam o zdrową pupę mojej córki. Przewijamy góra co 3 godziny nawet, jeżeli pieluszka nie jest jeszcze zbyt przepełniona i wydaje się sucha od środka. Po każdym przewinięciu dokładnie wycieram małej pupkę i smaruję odpowiednim kremem. Dzięki temu nie wiemy na szczęście co to znaczy odparzona pupa!

To w jaki sposób przewijam małą wpływa na fakt wyboru tych najtańszych pieluszek, skoro chłoną wilgoć i nie przemakają a do tego nie uczulają nie opłaca mi się kupować Pampersów, jeżeli jednak nie planujesz częstego przewijania myślę, że wybór tych droższych  będzie słuszniejszy :)

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Co do pieluszek to ja na szczęście mam ten etap już bardzo dawno za sobą - moja córcia ma 20 lat :D
    Używałam pieluch tetrowych, a jednorazowe tylko na wyjścia, jakieś imprezy rodzinne itd. Również nie miała odparzonej pupy, ani innych dolegliwości, a dzięki temu, że jak zrobiła siusiu to czuła wilgoć, bo przecież zmiana pieluszki troszkę trwa, to dosyć szybko zaczęła korzystać z nocniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja u mojej córci często stosowałam ''Dady'' z biedronki. W przypadku synka bardzo polubiłam pampersy ,które wciąga sie dziecku troszkę jak majteczki- bardzo wygodna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka bardzo poleca Dadę właśnie. Ostatnio miałyśmy "test pieluszek" na szkole rodzenia i faktycznie wyszło, że nie ma co przepłacać :-)
    Podobnie jak Ty nie mam zamiaru przepłacać.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas najlepiej wypadły z Pampers, ale Dada im dorównuje nawet. Po tych z Tesco wyszło mocne uczulenie i oddałam je siostrze do lalek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!