Poniedziałkowe pogadanki - 25 faktów o mnie

Zaczynamy kolejny tydzień :) Dziś poznamy się troszkę lepiej :) Znacie tag 50 faktów o mnie, no cóż postanowiłam go skrócić, ale prędzej czy później dodam kolejne 25 faktów ;-) Ok, bez zbędnego gadania, do roboty! ;-)



1. Jestem marzycielką, uwielbiam "marnować" czas na snuciu nieprawdopodobnych historii :) Zawsze przed snem wyobrażam sobie "co by było gdyby..." :) 
2. Uwielbiam czytać. 
3. Uwielbiam tak naprawdę każdą porę roku, bo każda ma w sobie to coś :)
4. Uwielbiam czekoladę! 
5. Uwielbiam chińską kuchnię. 
6. Uwielbiam słońce, deszcz działa na mnie bardzo przygnębiająco, chyba, że jest to letni ciepły deszcz :) 
7. Studiowałam w sumie 3 kierunki z tego 2 ukończyłam :)
8. Po licencjacie po 3 miesiącach uczęszczania na studia magisterskie zrezygnowałam z nich ponieważ kierunek był tak nudny i do niczego nie przydatny, że wolałam zrezygnować niż się męczyć! 
9. Nie jestem ścisłowcem, proste zadanie matematyczne mnie przerastają.
10. Po wyprowadzce od rodziców i zamieszkaniu na swoim zupełnie zmieniłam podejście do sprzątania, teraz już rozumiem moją mamę ;-)
11. Panicznie boję się pająków, nawet nie tyle boje co są dla mnie po prostu przerażające, wstrętne i ohydne!
12. Kocham morze, chyba najbardziej na świecie marzy mi się mieszkanie nad morzem! 
13. Lubię się malować, uważam nawet że całkiem spoko mi to wychodzi, mam mnóstwo kosmetyków ale na co dzień nie używam zazwyczaj nawet tuszu do rzęs :)
14. Lubię mieć wszystko zaplanowane, nie cierpię kiedy coś niespodziewanego mi wypada i burzy spokój :D 
15. Jestem straszną ofermą, znacie ten typ co to na prostej drodze się potyka; tak to ja :/ 
16. Jestem domatorem, lubię w nim przebywać, najlepiej czuję się w domu i wcale mi się w nim nie nudzi! 
17. Lubię mieć wszystko w zapasie żeby się nie okazało, że np zabrakło mi mydła, mąki, cukru etc. 
18. Nie potrafię się nie przejmować, za bardzo biorę wszystko do siebie i nie potrafię od tak olać pewnych wydarzeń.
19. Jestem śpiochem! Rano jestem jak zombi :D Bez kija przed kawą nie podchodź ;-)
20. Ulubione filmy mogę oglądać w nieskończoność i nigdy mi się nie nudzą :)
21. Jestem kawoszem, kawa 2x dziennie to podstawa, kawa to odpoczynek, chwila wytchnienia i chwila przyjemności :) 
22. Wykonałam kilka ozdób do domu techniką decupage, więc mogę powiedzieć, że mam jakiś tam talent artystyczny?
23. Kocham zwierzęta, w przyszłości kiedy będziemy mieli już swój dom a nie mieszkanie w bloku pragnę mieć dużo zwierząt :)
24. Przerażają mnie "nowe" sytuacje, źle radze sobie ze stresem, a publiczne wystąpienia zwalają mnie z nóg.
25. Mam prawo jazdy i ogromne kłopoty z parkowaniem - tak jestem jedną z tych kobiet które spędzają pół dnia na parkingu, z czego nie jestem dumna i staram się jak mogę, ale po prostu przy parkowaniu się gubię ... 

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Mam to samo z zapasami - musi być dużo :) Panicznie boję się, że kiedyś będę potrzebować i nie będzie :)
    Zaplanowane też lubię wszystko mieć - tak mi się łatwiej funkcjonuje :)
    Dużo mamy wspólnego - marzycielka, kawa, malowanie :)
    Talentu nie mam i śpiochem nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W punkcie 2, 6 i 16 jesteśmy takie same:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!