Poniedziałkowe pogadanki :) - Co by było gdyby ...

W życiu każdego z nas przychodzi taki moment, gdzie zastanawia się co by było gdyby... Gdybym co? Wybrała inną szkołę, innych znajomych, podjęła inne decyzje... No tak mając już jakiś bagaż doświadczeń to oczywiście, że pewne rzeczy bym zmieniła, na dzień dzisiejszy postąpiłabym inaczej. Ale hej, czy nie o to w życiu chodzi, aby uczyć się na błędach i wyciągać z nich wnioski na przyszłość? Jedyne co to jeszcze do niedawna żałowałam, że nie studiowałam prawa, natomiast gdy teraz na to patrzę to wiem, że gdybym wybrała takie kierunek studiów to na dzień dzisiejszy dalej bym się uczyła, zapewne nie poznałabym mojego obecnego męża, a co się za tym kryje nie miałabym cudownej córeczki! Ktoś powie ale czułabym się spełniona, ważna, czułabym, że moja praca coś znaczy, że robię coś wyniosłego coś co przynosi dobre wynagrodzenie... Tak właśnie do niedawna myślałam, i naprawdę żałowałam, bo mogłam być kimś. Ale wiecie co? jestem kimś ważniejszym mam rodzinę! Jestem matką i żoną! Ktoś powie kurą domową, ok, mogę być i kurą domową ale nie zamieniłabym tego za żadne skarby :)

Wierze, że nasz los jest pisany, i każdy z nas ma wytyczoną jakąś ścieżkę, która na rozdrożach prowadzi nas przez życie, i to właśnie od nas zależy gdzie na tym rozdrożu pójdziemy. Gdziekolwiek się nie udamy pamiętajmy, że jest to nasze życie i nikt go za nas nie przeżyje! Gdybanie nie ma sensu, to już za nami, to już przeszliśmy teraz pora wybrać kolejną ścieżkę, może tym razem zaprowadzi nas tam gdzie chcemy być? Tylko, że to my sami musimy sobie wypracować życie jakie chcemy prowadzić, nikt nas za rączkę do końca życia nie będzie prowadził i mówił nam co mamy robić. Tylko my jesteśmy kowalami własnego losu. A porażki powinny być motywacją na przyszłość a nie powodem do zniechęcania się i popadania w stagnację.


Udanego tygodnia! Nie zapomnijcie o Dniu Matki - 26.05 ;-) 






Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ja nie rozważam co by było gdyby ;) Jestem zadowolona ze swojego życia i nie rozważam ani innych opcji pozytywnych, ani negatywnych :) Ciesze się tym co mam , bo mam to co chcę :D Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie gdybam ani również nie porównuje sie z nikim. Skupiam sie na tym co mam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!