TOP 3 miesiąca

W ubiegłym miesiącu a w zasadzie na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy szczególnie polubiłam się z kilkoma produktami które chciałam dziś polecić. Mianowicie na miano Top 3 zasługuje : 

1. FARMONA - JANTAR odżywka z wyciągiem z bursztynu 
2. AVON - Planet Spa maska na twarz z minerałami z Morza Martwego 
3. AVON - Nutra Effects nawilżający krem na dzień


1. FARMONA - JANTAR odżywka z wyciągiem z bursztynu  o tym cudownym produkcie który uratował mnie przed wyłysieniem pisałam już wcześniej, dlatego nie będę się dublować - zachęcam do artykułu KILK!


2. AVON - Planet Spa maska na twarz z minerałami z Morza Martwego 
Ta maseczka tak naprawdę jest moim ulubieńcem od lat, pamiętam jak mama kupiła ją pierwszy raz kilka dobrych lat temu i to była "miłość od pierwszego użycia" :) Pięknie pachnie tak świeżo, nakładanie jej to istna przyjemność. Od razu czujemy działanie maski takie głębokie nawilżenie i ulgę dla zmęczonej skóry. Myślę, żę spokojnie mogę się podpisać pod zapewnieniami producenta "Bogata maska o kremowej konsystencji głęboko penetruje pory, by usunąć wszelkie zanieczyszczenia oraz suche, martwe komórki naskórka. Wyrównuje koloryt, wygładza i pomaga pozbyć się toksyn. Dzięki niej cera jest zdrowa, jędrna i pełna blasku."
Co do samego produktu dodam, że kremowa konsystencja jest strzałem w 10 ponieważ nie spływa i dobrze się nakłada, jest bardzo wydajna, ma dość niską cenę - często w promocji za jakieś 10 zł! Mimo obaw maska nie brudzi i łatwo się zmywa.
MINUSÓW nie stwierdzam :)

Ja i moja cera polecają :)


3. AVON - Nutra Effects nawilżający krem na dzień

Zdecydowanie idealny krem na wiosnę/ lato, lekki, dobrze się wchłania, pozostawia na skórze uczucie gładkości, bardzo dobrze nawilża. Pachnie też rześko i przyjemnie :) Nie podrażnia delikatnej i wrażliwej skóry twarzy, co dla mnie jest kluczowe :) Opakowanie też ładne no i wydajność niezła! Polecam :)



Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Mnie cały czas kusi Jantar, ale jakoś nie mogę się przekonać, ani też do końca zrezygnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te maskę z avonu i mam w planach powrót do niej jak tylko pojawi sie u nas w katalogu Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam krem i jedną z maseczek z Avonu. Krem również mogę polecić - cera odżyła, koloryt się wyrównał, ogolnie zmiana bardzo duża była i nawet jak przestałam go stosować to efekty pozostały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubuję się w mazidłach z Avonu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie Jantara, ale w starej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maska z Avonu jest genialna :) mam już kolejne jej opakowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! Jest ona dla mnie niezmiernie cenna!